Marta Cañadell. Exposició
2.007
Gòtika
21/02/2007 fins 15/04/2007
L’artista
Marta Cañadell (Lleida, 1963). Llicenciada en Belles Arts, en l’especialitat de pintura, per la Universitat de Sant Jordi de Barcelona. Actualment, professora d’Arts i Oficis en cicles formatius de grau superior; de dibuix artístic en l’especialitat d’il·lustració; de tècniques d’expressió gràfica en l’especialitat de gràfica publicitària i de dibuix i projectes en l’especialitat d’arts aplicades al mur. Escola Municipal de Belles Arts de Lleida.
L’exposició
Exposició es un muntatge dins el marc de les arts visuals. Els quatre projectes que li donen forma –la vídeo instal·lació cohabitant, els objectes escultòrics de fang i d’or, la projecció vídeo cames i les escultures malles metàl·liques daurades- estan vinculats a una mateixa inquietud: un decidit caràcter revisionista de les estructures socials immobilistes i de les veritats establertes. Les obres són producte d’un procés deconstructiu i de reconeixement de la naturalesa, que dóna pas a impulsos nous. Són temptatives d’aproximació a l’expressió d’allò observat en profunditat i detingudament.
El resultat és una obra pulsativa, mutable, que respon als més mínims estímuls. La llum despulla, davant la mirada, una realitat flexible i inaprehensible, i suggereix allò cíclic com a única referència possible.
Documents relacionats:
Veure pdf
Marta Cañadell (Lleida, 1963). Llicenciada en Belles Arts, en l’especialitat de pintura, per la Universitat de Sant Jordi de Barcelona. Actualment, professora d’Arts i Oficis en cicles formatius de grau superior; de dibuix artístic en l’especialitat d’il·lustració; de tècniques d’expressió gràfica en l’especialitat de gràfica publicitària i de dibuix i projectes en l’especialitat d’arts aplicades al mur. Escola Municipal de Belles Arts de Lleida.
L’exposició
Exposició es un muntatge dins el marc de les arts visuals. Els quatre projectes que li donen forma –la vídeo instal·lació cohabitant, els objectes escultòrics de fang i d’or, la projecció vídeo cames i les escultures malles metàl·liques daurades- estan vinculats a una mateixa inquietud: un decidit caràcter revisionista de les estructures socials immobilistes i de les veritats establertes. Les obres són producte d’un procés deconstructiu i de reconeixement de la naturalesa, que dóna pas a impulsos nous. Són temptatives d’aproximació a l’expressió d’allò observat en profunditat i detingudament.
El resultat és una obra pulsativa, mutable, que respon als més mínims estímuls. La llum despulla, davant la mirada, una realitat flexible i inaprehensible, i suggereix allò cíclic com a única referència possible.
Documents relacionats:
Veure pdf