Gálata - Lou Cornella

2.015
Gòtika
18/12/2015 fins 21/02/2016
L’ARTISTA

Lou Cornella (Lleida, 1975)

Llicenciada en Belles Arts per la Facultat de Sant Jordi de Barcelona, Lou Cornella fa una minuciosa experimentació i investigació amb el color, les textures i les formes,  dirigint-se cap a l’abstracció formal, en el seu estat més pur, i els grans formats.

L’EXPOSICIÓ

GÀLATA

Sala Gòtica

Del 18 de desembre de 2015 al 21 de febrer de 2016

Inauguració: Divendres, 18 de desembre, a les 7:30 del vespre

Després del Big Bang, només hi havia àtoms d’hidrogen. Aquests van formar la primera generació d’estrelles que van brillar durant milions d’anys. Al seu interior es van formar els elements químics que sostenen la vida: carboni, oxigen i nitrogen. Les estrelles de primera generació varen explotar, repartint la pols còsmica que formaria els sistemes solars com el nostre.

Les obres de l’exposició són pintures contundents, plenes de colors orgànics en teles de gran format, on el blanc juga el paper del no res, d’allò encara per crear, i els colors fan formes insospitades, on la mirada del macro al micro i del micro al macro és la clau.

EXPOSICIÓ GÀLATA

Veure visita virtual